Support2021-03-15T10:34:49+01:00

Support

Har ni några frågor eller undrar över något?
För snabbast hjälp kan ni välja en av frågorna här nedan.

Hur långt tid tar en utbetalning?2020-02-12T14:34:33+01:00

Oftast sker utbetalning inom 15 minuter.

Vissa banker kan däremot behöva 1 bankdag på sig att överföra vinsten till ens konto.
Har ni spelat en helgdag innebär detta nästkomande vardag.

Lista på Banker som har direkt utbetalning (15min) oavsett dag:

  • Nordea
  • SEB
  • Handelsbanken
  • Swedbank
  • Danske Bank
Jag har inte fått min utbetalning2020-02-12T15:23:30+01:00

Börja med att kontrollera alla era konton då en utbetalning sker direkt till ens bankkonto.
Kan stå att överföringen är från Trustly Group AB.

Hittar ni inte er vinst efter att ha kollat alla konton skickar ni ett mejl till support@cherry.se
Glöm inte inkludera följande i mejlet:

  • Bild på kvittot
  • Datum
  • Restaurangens namn och ort.
Frågor angående nätspel2020-02-12T14:19:58+01:00

Vi är ett bolag som heter Cherry Spelglädje AB och bedriver spel ute på krogar samt nattklubbar, så kallat Landbaserat komersiellt spel.

Innan tillhörde vi Cherry AB koncernen men gör inte det längre. Vi rekomenderar därför att ni tar kontakt med det spelbolag ni har spelat hos.

Jag har Cherry AB aktier2020-02-12T15:24:36+01:00

Innan tillhörde vi Cherry AB koncernen. Nu är vi ett fristående bolag som har tagit över namnet Cherry.

Har ni frågor angående aktier behöver ni kontakta bolaget som köpte upp Cherry AB, det gör ni enklast via: info@eeintressenter.com
eller besöka deras hemsida: eeintressenter.com

Jag har råkat ut för en dubbeldragning2023-09-07T11:51:35+02:00

Ibland kan ett belopp reserveras på ens kort vid ett betalninsgförsök. Denna reservering kan vara kvar 1-3 bankdagar innan det släpps.
Skulle reserveringen vara kvar 4e bankdagen kan ni kontakta oss på: support@cherry.se
Reklamation på en betalning behöver ske inom 2 månader från köptillfället.

Glöm inte inkludera följande i mejlet:

  • Datum
  • Belopp på köpet
  • Vilken krog och ort ni spelat på
  • Sista fyra siffrorna på ert kort
  • Bild på ett eventuellt kvitto
Synpunkter efter att ha besökt vår spelbord?2020-02-12T15:26:02+01:00

Har ni synpunkter på hur er uplevelse har varit när ni besökt ett av våra spelbord kan ni antigen maila till oss på kontakt@cherry.se eller ringa oss på: 08-514 969 40

Alla synpunkter är välkomna och viktiga för att vi ska kunna erbjuda så bra upplevelse som möjligt.

Jag har gamla marker2020-02-12T15:26:48+01:00

Våra marker skall växlas in samma dag som man erhöll dessa.

För frågor angående marker kontaktar ni: support@cherry.se
När ni kontaktar oss behöver vi:

  • Bild på markerna
  • Veta vilken krog ni erhöll dessa på


Finner ni inte svar på era frågor?
Då kan ni antigen maila oss på support@cherry.se eller ringa 08 514 969 40 så hjälper vi er.

Våra kontakttider är vardagar 08.00-17.00
Mail besvaras vanligtvis inom 1 dygn.